Aquatic Koktélbár és Reggeliző

2009 tavaszán nyitottunk egy szezonálisan nyitvatartó koktélbárt Balatonbogláron. 2013-ban egész évben üzemelő üzletté alakítottuk családi vállalkozásunkat, szem előtt tartva a helyi lakosok igényeit, ezáltal elköteleződtünk a Télen-Nyáron Balaton mozgalom mellett. Sikeres éveket követően 2018-ban továbbgondoltuk az üzlet profilját, és a nyári szezontól Brunch-csal is vártuk vendégeinket. Célunkként tűztük ki, hogy az ide látogató turistákat és … Olvass tovább

Szőlőskert Vendéglő – Balatonfenyves

A Balatonfenyvesen található Szőlőskert Vendéglő egy ízig-vérig családi kézben lévő, immár 30 éve a gasztronómiai élvezetek szolgálatában álló, házias, magyaros jellegű étterem.  És hogy mit is jelent a Lepenye család számára a vendéglátás és a Szőlőskert Vendéglő?  Nem túlzás, ha azt mondom, a vendéglátás az életünk.   A szüleim egész életükben a vendéglátás különböző területein dolgoztak, … Olvass tovább

Deák Bárdos Pince

Családi borászatunk a Balaton déli partján, Balatonvilágoson az 1990-es évektől működik. A Balatonfüred-Csopaki borvidék csücskén található pincénk.Jelenleg 3 hektáron gazdálkodunk, ahol a szőlőink életét egész évben figyelő gondoskodássalneveljük. A mély humuszban gazdag talaj és a Balaton kiegyenlítő klímája ideális környezetetbiztosít a szőlőink számára, ahonnan, az érett fürtöket saját üzemünkben hűtés mellettreduktív technológiával dolgozzuk fel. Boraink … Olvass tovább

Csurgói Történelmi Park és Zarándokszállás

Somogy megye nyugati határszélén, Csurgó óvárosában , a nemrég megnyílt Történelmi Parkban minden együtt van, amire az utazónak szüksége lehet: érdekes látnivalók egy történelmi tanösvényen,  kényelmes szállás mérsékelt áron, rendezvényszervezésre alkalmas termek. A tágas udvaron fűszer- és  gyógynövénykert,  kemence, tűzrakóhely, kerékpárkölcsönzés segíti a kikapcsolódást. Munkatársaim segítségével városunk és környékének nevezetességeit, vendéglátó helyeit is megismerheti.  Csapatunk … Olvass tovább

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.